onsdag 2 oktober 2013

Med LG G2 på resan

Idag åkte jag med tåget från Göteborg till Stockholm och nu skriver jag detta på mitt hotellrum på Södermalm.

Självklart har jag min nya LG G2 med på resan - och den visade sig att vara ett bra och tillförlitligt sällskap.

Det var mysigt att använda den för att lyssna på musik med mina fina AKG-lurar. Mobilen leverade en fin krispig och "punchig" sound. Mycket bra ljöd det också under alla mina telefonsamtal.

Att titta på videosnuttar på Youtube och att surfa på webben kändes också lite extra trevligt idag tack vare den där underbara skärmen.

Det enda som störde mig idag var tangentbordet. Jag är inte riktigt nöjd med dess stavningskontroll och det blir alldeles för många skrivfel. Nej, den passar mig inte så bra.  Måste nog installera ett annat tangentbord från Google Play.

Så blev det alltså även idag ett flitigt användande av min G2. Titta själv på bilden nedan och kolla hur mycket jag hann göra (och detta mestadels under svåra ljusförhållanden som krävde en hög ljusstyrka på skärmen, se andra bilden). Ändå har jag 20 procent batteri kvar nu i slutet av dagen. Toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar